Programy  
 

Trening umiejętności kierowniczych

Korzyści dla Uczestników szkolenia:

Całe szkolenie prowadzi do poznania różnicy pomiędzy zarządzaniem, a przewodzeniem pracownikom: zarządzając możemy jedynie sprawiać by inni coś robili; przewodząc sprawiamy żeby chcieli to robić. Umiejętności wyniesione ze szkolenia pozwolą rozwijać pracowników poprzez przekazywanie im coraz większej odpowiedzialności. Skoncentrujemy się na tych sytuacjach, które są trudne z punktu widzenia menedżera, tak by potrafili Państwo zastosować zdobytą wiedzę i umiejętności w praktyce. Dzięki szkoleniu dostaniecie Państwo praktyczne narzędzia, dzięki którym będziecie w stanie indywidualnie oceniać poziom kompetencji pracowników, motywować ich i rozliczać

więcej>>

Budowanie zespołu i efektywna praca zespołowa

Korzyści dla Uczestników szkolenia:

  • skutecznej komunikacji z zespołem,
  • motywowania do współpracy i tworzenia "ducha zespołu",
  • odkrywania ról grupowych istniejących w zespole i uzupełniania brakujących,
  • wyznaczania celów,
  • delegowania zadań,
  • udzielania konstruktywnej informacji zwrotnej,
  • asertywnej komunikacji.

więcej>>

Analiza finansowa

Korzyści dla Uczestników szkolenia:

Poznanie podstawowych koncepcji z zakresu korzystania ze sprawozdań finansowych w ocenie przedsiębiorstw. Nabycie umiejętności oceny wpływu poszczególnych składników majątku (zobowiązań) na ogólną ocenę przedsiębiorstwa.

więcej>>

Controlling finansowy z elementami rachunkowości finansowej

Korzyści dla Uczestników szkolenia:

  • zrozumienie podstaw finansów firmy.
  • poznanie elementów szacowania wolnych przepływów pieniężnych.
  • nabycie umiejętności rozróżniania między perspektywą finansów a rachunkowości.
  • odkrycie fundamentalnych mechanizmów finansowych działających w firmie.

więcej>>

Profesjonalna obsługa klienta

Korzyści dla Uczestników szkolenia:

  • umieli eliminować sytuacje, w których sami mogą "wyhodować sobie’ trudnego klienta
  • formułować takie komunikaty, które są dobrze odbierane przez klientów, nawet w sytuacjach trudnych.
  • znali reguły profesjonalnej obsługi klienta.
  • rozumieli potrzebę aktywnego słuchania w docieraniu do potrzeb klienta.
  • umieli określić psychologiczną sylwetkę klienta i odpowiednio reagować.
  • znali techniki profesjonalnego odpowiadania na obiekcje, wątpliwości i zastrzeżenia klientów.
  • rozumieli różnice między klientem wymagającym a klientem trudnym.
  • znali sposoby radzenia sobie z klientem trudnym (asertywność).
  • znali techniki wywierania wpływu, umieli odróżnić je od manipulacji.
  • rozumieli mechanizm powstawania emocji i znali sposoby przejęcia kontroli nad emocjami w rozmowie.

więcej>>

Nowoczesne techniki sprzedaży

Korzyści dla Uczestników szkolenia:

Uczestnicy podczas tego szkolenia będą mieli możliwość pogłębienia swojej wiedzy i umiejętności o techniki sprzedaży takie jak: komunikacja z klientem, umówienie się na spotkanie, umiejętne diagnozowanie potrzeb klienta oraz skuteczne radzenie sobie z zastrzeżeniami klienta oraz finalizowanie sprzedaży. Poza tym wartością dodaną są elementy związane z nowoczesnymi technikami podnoszenia sprzedaży w postaci działań związanych z marketingiem bezpośrednim.

więcej>>


 
 

ELEKTRONICZNY
FORMULARZ
ZGŁOSZENIOWY
 

  Aktualności  
  Zapytanie ofertowe – Trenerzy
3 Październik 2011 | Grzegorz Baran

Poznań, dnia 03.10.2011 ZAPYTANIE OFERTOWE dotyczące wyboru trenera na szkolenie pt. „Budowanie zespołu i efektywna praca zespołowa” (kod CPV 8042-usługi szkoleniowe) organizowane przez Firmę BERNDSON Sp. z o. o. w ramach projektu „Profesjonalne kadry – nowoczesna firma. Szkolenia dla pracowników i właścicieli mikro i małych przedsiębiorstw w wieku 45+” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej...

więcej »



Bonusy dla naszych klientów
29 Marzec 2011 | Admin

Zostań naszym klientem a dodatkowo weźmiesz udział w losowaniu wyjątkowych nagród.

więcej »



Zapytanie ofertowe P45-001
18 Luty 2011 | Admin

Zapytanie ofertowe dotyczące wynajmu sal szkoleniowych (kod CPV 702) oraz usług cateringowych dla uczestników szkoleń oraz trenerów (kod CPV 553) oraz zakwaterowanie dla trenerów (kod CPV 551) realizowanych przez Firmę BERNDSON Sp. z o. o. w ramach projektu "Profesjonalne kadry - nowoczesna firma. Szkolenia dla pracowników i właścicieli mikro i małych przedsiębiorstw w wieku 45+" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (nr projektu POKL. 08.01.01-30-045/10).

więcej »



 

 

Siedziba firmy w Krakowie

     ul. Feldmana 4/11
     31-130 Kraków

     tel:  +48 12 2948190
     fax:  +48 12 3973658
Siedziba w Poznaniu

     ul. Sienkiewicza 22/718
     60-818 Poznań

     tel:    +48 61 8433066
     kom:  +48 601 909 214 - 215
Copyright © 2011 BERNDSON sp. z o.o.. All rights reserved.   Powered by TreDo.pl.