Trening umiejętności kierowniczych Korzyści dla Uczestników szkolenia: Całe szkolenie prowadzi do poznania różnicy pomiędzy zarządzaniem, a przewodzeniem pracownikom: zarządzając możemy jedynie sprawiać by inni coś robili; przewodząc sprawiamy żeby chcieli to robić. Umiejętności wyniesione ze szkolenia pozwolą rozwijać pracowników poprzez przekazywanie im coraz większej odpowiedzialności. Skoncentrujemy się na tych sytuacjach, które są trudne z punktu widzenia menedżera, tak by potrafili Państwo zastosować zdobytą wiedzę i umiejętności w praktyce. Dzięki szkoleniu dostaniecie Państwo praktyczne narzędzia, dzięki którym będziecie w stanie indywidualnie oceniać poziom kompetencji pracowników, motywować ich i rozliczać więcej>> Budowanie zespołu i efektywna praca zespołowa Korzyści dla Uczestników szkolenia: - skutecznej komunikacji z zespołem,
- motywowania do współpracy i tworzenia "ducha zespołu",
- odkrywania ról grupowych istniejących w zespole i uzupełniania brakujących,
- wyznaczania celów,
- delegowania zadań,
- udzielania konstruktywnej informacji zwrotnej,
- asertywnej komunikacji.
więcej>> Analiza finansowa Korzyści dla Uczestników szkolenia: Poznanie podstawowych koncepcji z zakresu korzystania ze sprawozdań finansowych w ocenie przedsiębiorstw. Nabycie umiejętności oceny wpływu poszczególnych składników majątku (zobowiązań) na ogólną ocenę przedsiębiorstwa. więcej>> Controlling finansowy z elementami rachunkowości finansowej Korzyści dla Uczestników szkolenia: - zrozumienie podstaw finansów firmy.
- poznanie elementów szacowania wolnych przepływów pieniężnych.
- nabycie umiejętności rozróżniania między perspektywą finansów a rachunkowości.
- odkrycie fundamentalnych mechanizmów finansowych działających w firmie.
więcej>> Profesjonalna obsługa klienta Korzyści dla Uczestników szkolenia: - umieli eliminować sytuacje, w których sami mogą "wyhodować sobie’ trudnego klienta
- formułować takie komunikaty, które są dobrze odbierane przez klientów, nawet w sytuacjach trudnych.
- znali reguły profesjonalnej obsługi klienta.
- rozumieli potrzebę aktywnego słuchania w docieraniu do potrzeb klienta.
- umieli określić psychologiczną sylwetkę klienta i odpowiednio reagować.
- znali techniki profesjonalnego odpowiadania na obiekcje, wątpliwości i zastrzeżenia klientów.
- rozumieli różnice między klientem wymagającym a klientem trudnym.
- znali sposoby radzenia sobie z klientem trudnym (asertywność).
- znali techniki wywierania wpływu, umieli odróżnić je od manipulacji.
- rozumieli mechanizm powstawania emocji i znali sposoby przejęcia kontroli nad emocjami w rozmowie.
więcej>> Nowoczesne techniki sprzedaży Korzyści dla Uczestników szkolenia: Uczestnicy podczas tego szkolenia będą mieli możliwość pogłębienia swojej wiedzy i umiejętności o techniki sprzedaży takie jak: komunikacja z klientem, umówienie się na spotkanie, umiejętne diagnozowanie potrzeb klienta oraz skuteczne radzenie sobie z zastrzeżeniami klienta oraz finalizowanie sprzedaży. Poza tym wartością dodaną są elementy związane z nowoczesnymi technikami podnoszenia sprzedaży w postaci działań związanych z marketingiem bezpośrednim. więcej>>
|