Zapytanie ofertowe – Trenerzy
3 Październik 2011 | Grzegorz Baran
Poznań, dnia 03.10.2011 ZAPYTANIE OFERTOWE dotyczące wyboru trenera na szkolenie pt. „Budowanie zespołu i efektywna praca zespołowa” (kod CPV 8042-usługi szkoleniowe) organizowane przez Firmę BERNDSON Sp. z o. o. w ramach projektu „Profesjonalne kadry – nowoczesna firma. Szkolenia dla pracowników i właścicieli mikro i małych przedsiębiorstw w wieku 45+” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (nr projektu POKL.O8.01.01-30-045/10) Nazwa i adres zamawiającego BERNDSON Sp. z o. o. ul. Feldmana 4 31-130 Kraków Biuro projektu: ul. Sienkiewicza 22/718 60-818 Poznań Tryb udzielania zamówienia Postępowanie o udzielenie zamówienia zgodnie z zasadą konkurencyjności w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia dwudniowego w wymiarze 16 godzin pn. „Budowanie zespołu i efektywna praca zespołowa” w dniu 24/25 października 2011 r., których uczestnikami będą przedsiębiorcy i/lub pracownicy mikro i małych przedsiębiorstw z województwa wielkopolskiego w wieku 45+. Szkolenie będzie prowadzone w ramach projektu „Profesjonalne kadry – nowoczesna firma. Szkolenia dla pracowników i właścicieli mikro i małych przedsiębiorstw w wieku 45+”, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki – Poddziałanie 8.1.1. Zamawiający nie przewiduje procedury odwoławczej. Zakres zamówienia Przedmiotem zamówienia jest: 1/ Opracowanie programu szkolenia (dla wybranego tematu lub tematów szkoleń) 2/ Opracowanie materiałów szkoleniowych dla uczestników szkolenia (skrypt, prezentacja) – (dla wybranego tematu lub tematów szkoleń) 3/ Przygotowanie pre testów i post testów (dla wybranego tematu lub tematów szkoleń) 4/ Przeprowadzenie szkoleń na terenie woj. Wielkopolskiego, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego Do opisu przedmiotu zamówienia zostały użyte kody określone we Wspólnym Słowniku Zamówień, o którym mowa w rozporządzeniu (WE) nr 2195/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 5 listopada 2002 r. w sprawie Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) (Dz. Urz. WE L 340 z 16.12. 2002 , str. 1 z późn. zm.; Dz. Urz. UE Polskie wydanie specjalne rozdz. 6, t. 5, str. 3) oraz dyrektywy 2004/17/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 31 marca 2004 r. w sprawie koordynacji procedur udzielania zamówień publicznych na roboty budowlane, dostawy i usługi (Dz. Urz. UE L 134 z 30.04.2004 r., str. 114 , z późn. zm. ; Dz. Urz. UE Polskie wydanie specjalne rozdz. 6, t. 7, str. 132). Zamawiający ustala, że w trakcie realizacji zamówienia należy uwzględnić następujące zagadnienia: 1. Szkolenie ma być przeprowadzone w Poznaniu lub innym miejscu w woj. Wielkopolskim w dniu 24/25 października 2011 r. Miejsce szkolenia zostanie wyznaczone przez Zlecającego. 2. Zamawiający zagwarantuje rzutnik multimedialny, wydruk materiałów szkoleniowych, sale oraz wszystkie niezbędne, wskazane przez Oferenta pomoce dydaktyczne. Termin wykonania zamówienia Planowany termin organizacji szkoleń to 24/25 października 2011 r.. Termin realizacji szkoleń może ulec zmianie po uzgodnieniu Menedżera projektu z trenerem. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Oferent, który spełnia następujące warunki: Posiada minimum wykształcenie wyższe Posiada co najmniej 2-letnie doświadczenie trenerskie w zakresie objętym tematyką szkolenia, w tym przeprowadzenie minimum 80 godzin szkoleniowych z tematyki budowania zespołu i efektywnej pracy zespołowej dla przedsiębiorców/pracowników przedsiębiorstw Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcą oraz przekazywania dokumentów a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Oferentami. Niniejsze postępowanie jest prowadzone w języku polskim. Zamawiający porozumiewania się z Wykonawcą w formie pisemnej lub telefonicznej. Pisma można wysyłać pocztą lub składać osobiście na adres: ul. Sienkiewicza 22/718; 60-818 Poznań. Osobami uprawnionymi do kontaktowania się w imieniu Zamawiającego jest Menedżer projektu – Paweł Biały; Tel. 601-909-210; e-mail: pbialy@berndson.com. Termin złożenia oferty Termin złożenia oferty mija 14/10/2011 roku o godz. 15.00. Oferty złożone po terminie będą zwracane nadawcy bez otwierania. Oferent ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Opis sposobu przygotowania oferty Oferta musi być przygotowana w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Oferta powinna zawierać: - program szkolenia – w zakresie szkolenia, którego dotyczy oferta. - CV Oferenta poświadczające co najmniej 2-letnie doświadczenie trenerskie w zakresie objętym tematyką szkolenia, w tym przeprowadzenie minimum 80 godzin szkoleniowych z zakresu objętego tematyką szkolenia dla przedsiębiorców/pracowników przedsiębiorstw - cenę brutto za przeprowadzenie 1 dnia szkolenia (brutto) Oferent powinien złożyć ofertę formie elektronicznej na adres e-mail: pbialy@berndson.com lub w wersji papierowej na adres biura: ul. Sienkiewicza 22/718; 60-818 Poznań. Obie formy dostarczenia oferty powinny się odbyć za potwierdzeniem odbioru oferty przez Zamawiającego. Informacje o formalnościach jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający pisemnie poinformuje o tym Oferenta oraz umieści informacje na swojej stronie internetowej i tablicy ogłoszeń. Umowa zostanie zawarta w terminie do 14 dni od zakończenia postępowania. O miejscu i terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi wybranego Oferenta. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert. W przedmiotowym postępowaniu przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie brał pod uwagę cenę i jakość złożonej oferty. Zamawiający zastosuje następujące kryteria: a) cena oferty za 1 dzień szkolenia – 50% b) doświadczenie Oferenta w realizacji usług w postaci szkoleń z zakresu budowania zespołu i efektywnej pracy zespołowej dla przedsiębiorców/pracowników przedsiębiorstw – 50% Sposób wyliczenia poszczególnych elementów składowych oferty a) Kryterium cenowe. Ocenie podlegać będzie cena za przygotowanie i przeprowadzenie 1 dnia szkolenia. Punkty za cenę będą obliczane wg wzoru: Najniższa cena oferty Liczba punktów = ——————————– x 100 x 50% Cena badanej oferty Maksymalna liczba punków: 50 Doświadczenie oferenta oceniane będzie na podstawie opisu przeprowadzonych szkoleń dla przedsiębiorstw wg załącznika nr 1 do niniejszego zapytani ofertowego Oferenci oceniani będą wg następujących kryteriów: 10 pkt – posiadane doświadczenie w świadczeniu usług szkoleniowych z tematyki sprzedaży dla przedsiębiorców w wymiarze od 100 do 120 godzin 30 pkt – posiadane doświadczenie w świadczeniu usług szkoleniowych z tematyki sprzedaży dla przedsiębiorców w wymiarze od 121 do 160 godzin 50 pkt – posiadane doświadczenie w świadczeniu usług szkoleniowych z tematyki sprzedaży dla przedsiębiorców w wymiarze powyżej 160 godzin Maksymalna liczba punków: 50 Wszystkie otrzymane przez Zamawiającego oferty zostaną sklasyfikowane oraz ułożone w rankingu wg przyznanych punktów za poszczególne części oceny oferty. Zamawiający przeprowadzi wybór odrębnie dla każdego z tematów szkolenia objętych zapytaniem ofertowym. W przypadku zdobycia przez Oferentów równej liczby punktów Zamawiający zdecyduje o podpisaniu umowy z tym trenerem, którego program uzna za bardziej wartościowy lub też podejmie współpracę ze wszystkimi trenerami, którzy uzyskają równą liczbę punktów. Zamawiający ma w ramach wniosku o dofinansowanie z POKL sztywno skalkulowane kwoty na niniejszą ofertę. Zamawiający może podjąć indywidualne negocjacje z każdym oferentem lub odstąpić od podpisania umowy. Załącznik nr 1 FORMULARZ OFERTY ……………….….., dnia ………. (miejscowość, data) Dla Firmy BERNDSON sp. z o. o. W odpowiedni na zapytanie ofertowe oświadczam, że spełniam wymagania stawiane Oferentowi w niniejszym zapytaniu ofertowym ……………………………………………………………………………………………. (imię i nazwisko Oferenta) Oferta dotyczy przeprowadzenia szkolenia 2-dniowego z tematyki „Budowanie zespołu i efektywna praca zespołowa” Oferent oświadcza, że: posiada co najmniej 2-letnie doświadczenie trenerskie w zakresie objętym tematyką szkolenia, w tym przeprowadzenie minimum 80 godzin szkoleniowych dla przedsiębiorców /pracowników przedsiębiorstw posiada doświadczenie w świadczeniu usług szkoleniowych z tematyki sprzedaży dla przedsiębiorców w wymiarze od 80 do 120 godzin posiada doświadczenie w świadczeniu usług szkoleniowych z tematyki sprzedaży dla przedsiębiorców w wymiarze od 121 do 160 godzin posiada doświadczenie w świadczeniu usług szkoleniowych z tematyki sprzedaży dla przedsiębiorców w wymiarze powyżej 160 godzin Do oferty załączam program szkolenia oraz cv. Cena brutto za 1 dzień szkolenia wynosi ……………….. zł Dane kontaktowe Oferenta: Numer telefonu …………………………………………… Adres e-mail ……………………………………………… …………………………………………… (podpis Oferenta) http: 45plus.berndson.pl/upload/zapytanie_ofertowe_45plus.pdf
Bonusy dla naszych klientów
29 Marzec 2011 | Admin
Wśród osób biorących udział w szkoleniach: - Spośród 30 firm które zgłoszą się do projektu i wezmą w nim udział rozlosujemy szkolenia zamknięte dla 15 osób o wartości 10 000 pln.
- Podczas wybranych szkoleń rozlosujemy ufundowane przez BERNDSON nagrody książkowe. Literatura została wyelekcjonowana przez naszym ekspertów z myślą o Państwa potrzebach. Są to książki, dzięki którym rozwiną Państwo swoje kompetencje osobiste w zakresie negocjacji biznesowych, auytomaotywaci, sztuki perswaji i retoryki. Ufundowane przez BERNDSON książki uzupełnia Państwa wiedzę i pomogą stać się znakomitymi negocjatorami, porywającymi otoczenie mówcami, skutecznie motywujacymi siebie i innych.
- Wśród wszystich uczestników rozlosujemy iPAD, który umożliwi Państu ogladanie filmów i zdjęć. W każdym miejscu będą mieli Państwo również dostęp do przeglądarki internetowej.
Zapytanie ofertowe P45-001
18 Luty 2011 | Admin
Zapytanie ofertowe dotyczące wynajmu sal szkoleniowych (kod CPV 702) oraz usług cateringowych dla uczestników szkoleń oraz trenerów (kod CPV 553) oraz zakwaterowanie dla trenerów (kod CPV 551) realizowanych przez Firmę BERNDSON Sp. z o. o. w ramach projektu "Profesjonalne kadry - nowoczesna firma. Szkolenia dla pracowników i właścicieli mikro i małych przedsiębiorstw w wieku 45+" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (nr projektu POKL. 08.01.01-30-045/10). Nazwa i adres zamawiającego BERNDSON Sp. z o. o. ul. Feldmana 4/11 30-130 Kraków Biuro projektu: ul. Sienkiewicza 22/718 60-818 Poznań Tryb udzielania zamówienia Postępowanie o udzielenie zamówienia zgodnie z zasadą konkurencyjności w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest udostępnienie sal szkoleniowych, zapewnienie cateringu w postaci przerwy obiadowej oraz przerw kawowych dla uczestników szkoleń oraz trenerów prowadzących szkolenia w ramach projektu "Profesjonalne kadry - nowoczesna firma. Szkolenia dla pracowników i właścicieli mikro i małych przedsiębiorstw w wieku 45+", realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Poddziałanie 8.1.1. Zamawiający dopuszcza: - złożenie oferty częściowej na mniejszą liczbę dni szkoleniowych niż te wskazane w zamówieniu, warunkiem dopuszczenia oferty do realizacji jest kompleksowe świadczenie usług (wynajem sali, catering oraz nocleg);
- możliwość wyboru kilku oferentów i podpisanie umowy o współpracy z kilkoma oferentami.
Zamawiający nie przewiduje procedury odwoławczej. Zakres zamówienia Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie: 1. najmu sali/sal konferencyjno-wykładowej - kod CPV 702 (usługi wynajmu lub leasing nieruchomości innych niż mieszkania), 2. wyżywienie dla uczestników szkolenia - kod CPV 553 (usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków), 3. wyżywienie trenera - kod CPV 553 (usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków), 4. zakwaterowanie trenera - kod CPV 551 (usługi hotelarskie). Do opisu przedmiotu zamówienia zostały użyte kody określone we Wspólnym Słowniku Zamówień, o którym mowa w rozporządzeniu (WE) nr 2195/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 5 listopada 2002 r. w sprawie Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) (Dz. Urz. WE L 340 z 16.12. 2002 , str. 1 z późn. zm.; Dz. Urz. UE Polskie wydanie specjalne rozdz. 6, t. 5, str. 3) oraz dyrektywy 2004/17/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 31 marca 2004 r. w sprawie koordynacji procedur udzielania zamówień publicznych na roboty budowlane, dostawy i usługi (Dz. Urz. UE L 134 z 30.04.2004 r., str. 114 , z późn. zm. ; Dz. Urz. UE Polskie wydanie specjalne rozdz. 6, t. 7, str. 132). W ramach niniejszego zamówienia Oferent zapewni Zamawiającemu jako organizatorowi szkoleń zorganizowanie pełnego zaplecza usług hotelarskich, restauracyjnych oraz konferencyjno-wykładowych. Zamawiający ustala, że w trakcie realizacji zamówienia należy uwzględnić następujące zagadnienia: 1. Sala/sale powinna znajdować się w Poznaniu. Dopuszczalna jest lokalizacja w odległości do 5 km od siedziby Zamawiającego (Biuro Projektu: ul. Sienkiewicza 22/718, 60-818 Poznań). 2. W ramach projektu planowane jest wynajęcie sali na 90 dni szkoleniowych w okresie od 14 marca 2011 do 31 grudnia 2011 r. W ramach 90 dni szkoleniowych Zamawiający zakłada zlecenie Oferentowi świadczenie dodatkowych usług. a. Catering obiadowy w liczbie łącznej do 900 posiłków (szczegóły w pkt. 15,16) b. Catering kawowy w liczbie łącznej do 900 posiłków (szczegóły w pkt. 13,14) c. Nocleg dla trenerów (z kolacją i śniadaniem) w liczbie łącznej do 45 noclegów d. Wyżywienie dla trenerów w trakcie szkolenia w liczbie łącznej do 90 posiłków 3. Daty wynajmu sali zostaną wskazane przez Zamawiającego zgodnie z wstępnym harmonogramem szkoleń stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego. Harmonogram będzie stanowił załącznik do umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a Oferentem. 4. Zamawiający będzie zlecał wynajem sali na realizację dwóch typów usług: a. Szkolenia - wynajem sali dla średnio 12 osób + trener (1 osoba), z zapewnieniem przerwy obiadowej oraz 2 przerw kawowych na każdy dzień; b. Sesja coachingowa - wynajem sali dla średnio 6 osób + coach (1 osoba), z zapewnieniem przerwy obiadowej oraz 2 przerw kawowych. 5. Wszystkie zajęcia trwać będą 7 godzin zegarowych, jednak ze względu na konieczność przygotowania sali, zamawiający zastrzega sobie konieczność dostępu do sali na godzinę przed i po szkoleniu. Zajęcia odbywać się będą w godzinach 9:00 - 16:00 lub 10:00 - 17:00. 6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany terminu wynajęcia sali najpóźniej na 7 dni przed datą wynajmu sali na dany dzień. 7. W trakcie realizacji zlecenia Zamawiający będzie potwierdzał drogą elektroniczną następujące informacje: a. wynajem sali szkoleniowej - 7 dni przed datą szkolenia, b. nocleg trenera - 7 dni przed datą szkolenia, c. liczbę uczestników - 1 dzień przed datą szkolenia, d. liczbę posiłków i porcji na przerwy kawowe - do 1,5 h od rozpoczęcia szkolenia w danym dniu, e.liczbę posiłków mięsnych i wegetariańskich - do 1,5 h od rozpoczęcia szkolenia w danym dniu. 8. Sala powinna być przystosowana do kształcenia osób dorosłych i być wyposażona we flipchart, oraz ekran lub jedna ze ścian sali powinna umożliwiać projekcję obrazu z projektora multimedialnego dostarczonego przez Zamawiającego. 9. W sali powinna się znajdować odpowiednia liczba stołów i krzeseł z możliwością dowolnej aranżacji ich ustawienia dla uczestników szkoleń. 10. Oferent jest zobowiązany wyrazić zgodę na oznakowanie sal szkoleniowych dostarczonymi przez Zamawiającego materiałami o wizualizacji zgodnej z wymogami POKL. 11. Wielkość sali powinna uwzględniać umieszczenie tam tablicy interaktywnej dostarczonej przez Zamawiającego. 12. Wielkość sali powinna pozwalać na umieszczenie tam roll-up’a, który zostanie dostarczony przez Zamawiającego. 13. Przerwy kawowe i przerwa obiadowa powinny być zapewnione w miejscu szkolenia na sali lub w jej bezpośrednim sąsiedztwie bez konieczności wychodzenia uczestników poza budynek, w którym realizowane jest szkolenie. 14. W ciągu dnia szkoleniowego podane zostaną 2 przerwy kawowe obejmujące kawę, herbatę, wodę, ciastka. 15. Przerwa obiadowa na każdy dzień szkolenia powinna uwzględniać 1 ciepły posiłek składający się z 1 gorącego dania oraz napoju (woda, soki) wliczonego w cenę posiłku dla każdego z uczestników szkolenia oraz dla trenera. Oferent powinien zapewnić menu mięsne oraz wegetariańskie (potwierdzenie przez Zamawiającego zgodnie z pkt 7). 16. Zamawiający zastrzega sobie możliwość potwierdzania liczby ciepłych posiłków oraz liczby porcji na przerwy kawowe (zgodnie z pkt. 7 niniejszego zapytania ofertowego), zgodnie z listą obecności uczestników szkolenia (możliwe odchylenia do 3 osób od liczby uczestników szkolenia podanej na 1 dzień przed szkoleniem). 17. Nocleg dla trenera powinien być zagwarantowany w pokoju jednoosobowym. Dopuszczalny jest pokój 2-osobowy o ile będzie przeznaczony dla 1 osoby i w cenie pokoju 1-dnoosobowego. Nocleg powinien być zagwarantowany w tym samym budynku gdzie będzie wynajmowana sala. 18. Zamawiający jest związany umową o dofinansowanie projektu z Wojewódzkim Urzędem Pracy w Poznaniu. Z uwagi na mogące wystąpić opóźnienia w wypłacie kolejnych części dotacji, Zamawiający zastrzega, że minimalny termin płatności wynosi 35 dni. W przypadku opóźnień w przesyłaniu kolejnych transz, płatność może zostać przesunięta. O takiej sytuacji Zamawiający będzie każdorazowo informował Oferenta. 19. Zamawiający w opisie faktury za wykonane usługi zawrze informacje, które zostaną przedstawione przez Oferenta w celu prawidłowego rozliczenia kosztów z WUP Poznań. Informacje wymagane przez Zamawiającego zostaną określone w umowie na świadczenie usług. Termin wykonania zamówienia Planowany termin wynajmu sal oraz cateringu i noclegów dla trenerów to 14 marzec - 31 grudzień 2011, zgodnie z harmonogramem dostarczonym przez Zamawiającego. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenta, którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. 2. Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz zasobami umożliwiającymi wykonanie zamówienia. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcą oraz przekazywania dokumentów a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Oferentami. 1. Niniejsze postępowanie jest prowadzone w języku polskim. 2. Zamawiający porozumiewania się z Wykonawcą w formie pisemnej lub telefonicznej. Pisma można wysyłać pocztą lub składać osobiście na adres: ul. Sienkiewicza 22/718; 60-818 Poznań. 3. Osobami uprawnionymi do kontaktowania się w imieniu Zamawiającego jest Menadżer projektu - Ewa Pierucka; Tel. +48 601 909 209; e-mail: epierucka@berndson.com. Termin złożenia oferty Termin złożenia oferty mija 23 lutego 2011 roku o godz. 15.00. Oferty złożone po terminie będą zwracane nadawcy bez otwierania. Oferent ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Opis sposobu przygotowania oferty 1. Oferta musi być przygotowana w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Oferta powinna być opracowana wg wzoru załącznika nr 1 do niniejszego Zapytania Ofertowego. 3. Oferent powinien złożyć ofertę formie elektronicznej na adres e-mail: epierucka@berndson.com lub w formie papierowej na adres biura: ul. Sienkiewicza 22/718; 61-818 Poznań. Obie formy dostarczenia oferty powinny się odbyć za potwierdzeniem odbioru oferty przez Zamawiającego. Informacje o formalnościach jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia. 1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający pisemnie poinformuje o tym Oferenta oraz umieści informacje na swojej stronie internetowej i tablicy ogłoszeń. 2. Umowa zostanie zawarta w terminie do 14 dni od zakończenia postępowania. 3. O miejscu i terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi wybranego Oferenta. Opis sposobu obliczenia ceny 1. Cenę oferty należy podać jednostkowo dla poszczególnych części usługi, uwzględniając zakres zamówienia oraz wszystkie koszty związane z jego realizacją, zgodnie z wymaganiami określonymi w Zapytaniu Ofertowym. 2. Ceny powinny być wyrażone w złotych polskich (PLN), z dokładnością dwóch miejsc po przecinku. W złotych polskich będą prowadzone również rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Oferentem. 3. Cenę za wykonanie zamówienia należy przedstawić w "Formularzu Ofertowym" stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania Ofertowego. 4. Oferent może zaproponować tylko jedną cenę całkowitą na poszczególne części zamówienia i nie może jej zmienić po złożeniu oferty. 5. Zamawiający wskazuje, że ceną oferty jest cena brutto, zawierająca podatek VAT. Zamawiający ma przyznane we wniosku o dofinansowanie projektu skalkulowanie koszty na poziomie brutto na cały okres trwania projektu (tj. do 31 grudnia 2011 r.). Ewentualne zmiany stawki podatku VAT muszą być skalkulowane przez Oferenta w cenie brutto, która nie może ulec zmianie przez cały okres trwania projektu. Cena brutto dla poszczególnych jednostek kosztowych musi być stała. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert. 1. W przedmiotowym postępowaniu przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie brał pod uwagę kompleksowość złożonej oferty, uwzględniającej zagwarantowanie sali szkoleniowej, wyżywienia i zakwaterowania. Zamawiający zastosuje następujące kryteria: a. cena oferty na poszczególne części zamówienia na jedną cenę całkowitą - 50%, b. dostępność terminów wynajęcia sal - 10%, c. doświadczenie Oferenta w należytej realizacji usług wynajmu sal szkoleniowych wraz z wyżywieniem i noclegami, mile widziane będą rekomendacje firm, instytucji, dla których świadczone były tego typu usługi - 20%, d. posiadanie przez Oferenta standardu świadczenia usługi na poziomie 3 gwiazdek (liczba gwiazdek przyznawanych hotelowi) lub w przypadku nie posiadania oficjalnego statusu, wykonywanie usług na takim samym poziomie 20% Zamawiający w trosce o należyte wykonanie szkoleń zastrzega sobie prawo do wizji lokalnej zaoferowanych przez Oferenta sal celem sprawdzenia w/w wymogów. W razie zamiaru wykonania takiej wizji Oferent ma obowiązek umożliwienia Zamawiającemu dokonania takiej wizji. W razie uniemożliwienie Zamawiającemu sprawdzenia jakości sal, oferta Oferenta ulega odrzuceniu. 2. Sposób wyliczenia poszczególnych elementów składowych oferty a. Kryterium cenowe ocenie podlegać będzie cena za kompleksowe przygotowanie szkolenia/sesji coachingowej (zawierającej elementy wskazane w pkt 20 zakresu zamówienia). Konieczne jest również podanie poszczególnych cen składowych. Wycena powinna zostać przedstawione odrębnie dla poszczególnych rodzajów usług i zawierać ich ceny całościowe: "Szkolenia", w tym: - 2 dni szkoleniowe (sala dla min. 12 osób);
- 2 dni x (12 osób + 1 trener) x 2 przerwy kawowe;
- 2 dni x (12 osób + 1 trener) x 1 przerwa obiadowa;
- 1 nocleg dla trenera pomiędzy dwoma kolejnymi dniami szkolenia (+ kolacja i śniadanie).
"Sesja coachingowa", w tym: - 2 dni szkoleniowe (sala dla min. 6 osób)
- 2 dni x (6 osób + 1 trener) x 2 przerwy kawowe
- 2 dni x (6 osób + 1 trener) x 1 przerwa obiadowa
- 1 nocleg dla trenera pomiędzy dwoma kolejnymi dniami szkolenia (+ kolacja i śniadanie)
Poza podaniem poszczególnych cen obejmujących cenę całej usługi (Szkolenie lub sesja coachingowa) należy podać ceny poszczególnych elementów składowych. Punkty za cenę będą obliczane wg wzoru: Liczba punktów = (Najniższa cena ofertowy x 100 x 50%) / Cena badanej oferty Maksymalna liczba punków: 50 b. Dostępność sal oceniana będzie wg następującego wzoru: Liczba punktów = (Liczba dni szkoleniowych proponowany przez Oferenta x 100 x 10%) / Najwyższa liczba dni szkoleniowych wykazana spośród złożonych ofert Maksymalna liczba punków: 10 c. Doświadczenie oferenta oceniane będzie na podstawie opisu działalności oraz załączonych dokumentów potwierdzających jakość świadczonych usług. Oferenci oceniani będą wg następujących kryteriów: - 0 pkt - brak doświadczenia w świadczeniu usług będących przedmiotem zapytania
- 10 pkt - posiadane i udokumentowane doświadczenie w świadczeniu podobnych usług
- 20 pkt - posiadane i udokumentowane doświadczenie w świadczeniu takich samych podobnych
Maksymalna liczba punków: 20 d. Posiadanie przez Oferenta standardu świadczenia usługi na poziomie 3 gwiazdek lub w przypadku nie posiadania oficjalnego statusu, wykonywanie usług na takim samym poziomie. Maksymalna liczba punków: 20 Załączniki
Uruchomienie strony internetowej
10 Luty 2011 | Admin
Zapraszamy gorąco do korzystania z nowej strony internetowej projektu.
|