Programy  
 

Nowoczesne techniki sprzedaży

Proponujemy Państwu szkolenie w formie warsztatowej z udziałem kamery wideo. Uczestnicy biorąc udział w symulowanej bezpośredniej rozmowie z klientem lub w rozmowie przez telefon będą mieli okazję odsłuchać własne rozmowy i obejrzeć własne zachowania w sytuacjach zbliżonych do realnych sytuacji biznesowych. Dzięki temu, poznając własne mocne strony i obszary do poprawy, uczestnicy będą w stanie wprowadzać zmiany w swoich zachowaniach z Klientami.

Korzyści dla Uczestników szkolenia:

Uczestnicy podczas tego szkolenia będą mieli możliwość pogłębienia swojej wiedzy i umiejętności o techniki sprzedaży takie jak: komunikacja z klientem, umówienie się na spotkanie, umiejętne diagnozowanie potrzeb klienta oraz skuteczne radzenie sobie z zastrzeżeniami klienta oraz finalizowanie sprzedaży. Poza tym wartością dodaną są elementy związane z nowoczesnymi technikami podnoszenia sprzedaży w postaci działań związanych z marketingiem bezpośrednim.

Metody pracy jakie stosujemy podczas szkolenia:

Szkolenie będzie prowadzone metodami aktywnymi poprzez:

  • wykład interaktywny,
  • dyskusje,
  • ćwiczenia indywidualne i grupowe,
  • testy diagnostyczne,
  • case study,
  • symulacje.

Program szkolenia:

  • 1. Wprowadzenie do szkolenia.
  • przedstawienie trenera i uczestników.
  • cele szkolenia i kontrakt.
  • oczekiwania uczestników.
  • ćwiczenie integracyjne.
  • 2. Idealny profil handlowca i analiza własnych zasobów.
  • idealny profil sprzedawcy. Dlaczego warto być sprzedawcą - dyskusja grupowa dotycząca korzyści płynących z bycia sprzedawcą i wymiany doświadczeń pomiędzy uczestnikami sprzyjające bliższemu poznaniu się.
  • czym jest profesjonalne podejście do sprzedaży - praca indywidualna a następnie wymiana poglądów.
  • indywidualne zasoby wspierające w sprzedaży - ćwiczenie polegające na autoanalizie mocnych stron każdego uczestnika oraz na znalezieniu obszarów do rozwoju. Uczestnicy bazują własnych sukcesach i doświadczeniach, analizując poszczególne umiejętności i zachowania.
  • 3. Marketing bezpośredni a sprzedaż.
  • czym jest marketing bezpośredni - definicja.
  • narzędzia i techniki wykorzystywane w marketingu bezpośrednim.
  • mailing czyli przesyłka pocztowa bezpośrednia.
  • mailing bezadresowy.
  • ogłoszenie prasowe.
  • telemarketing.
  • internet i nowe media.
  • sprzedaż bezpośrednia.
  • 4. Zarządzanie bazą danych.
  • metody pozyskania bazy danych.
  • segmentacja bazy danych.
  • tworzenie materiałów marketingowych.
  • 5. Jak przygotować operację planowania strategii.
  • koncepcje i strategie działania.
  • najlepsze praktyki i największe błędy w marketingu bezpośrednim. Case study.
  • ćwiczenia - budowanie planów działań.
  • 6. Telemarketing.
  • umówienie spotkania.
  • sprzedaż przez telefon.
  • standardy obsługi i sprzedaży przez telefon.
  • scenki z udziałem kamery - umawianie spotkania z klientem, radzenia sobie z recepcją i sekretarką.
  • 7. Spotkanie bezpośrednie.
  • kryteria skutecznej komunikacji werbalnej i niewerbalnej z klientem.
  • typologia klienta i jej znaczenie w podnoszeniu efektywności sprzedaży.
  • struktura spotkania z klientem.
  • przygotowanie do sprzedaży czyli o czym bezwzględnie powinieneś wiedzieć zanim przystąpisz do sprzedaży.
  • 8. Diagnoza potrzeb klienta.
  • proces podejmowania decyzji przez klienta. Motywy zakupu.
  • kluczowa rola pytań w procesie diagnozy potrzeb. Burza mózgów i dyskusja mające na celu wygenerowanie jak największej ilości pytań diagnozujących potrzeby klienta.
  • podstawowe potrzeby człowieka . Piramida potrzeb.
  • 9. Prezentacja rozwiązania.
  • metoda prezentacji produktu.
  • przedstawianie produktu/usługi według zasady zaleta - cecha - korzyść - ćwiczenie "Masz tylko 3 minuty" mające na celu udoskonalenie umiejętności prezentacji.
  • 10. Finalizacja transakcji.
  • kiedy klient nadaje sygnały o gotowości do finalizacji.
  • znaczenie odwołania się do potrzeb klienta w procesie zamykania sprzedaży.
  • przykładowe sposoby finalizacji sprzedaży.
  • 11. Radzenie sobie z zastrzeżeniami.
  • w co grają klienci i jak to rozpoznać.
  • zmień zastrzeżenie w korzyść.
  • 12. Podsumowanie warsztatu.

cofnij >>


 
 

ELEKTRONICZNY
FORMULARZ
ZGŁOSZENIOWY
 

  Aktualności  
  Zapytanie ofertowe – Trenerzy
3 Październik 2011 | Grzegorz Baran

Poznań, dnia 03.10.2011 ZAPYTANIE OFERTOWE dotyczące wyboru trenera na szkolenie pt. „Budowanie zespołu i efektywna praca zespołowa” (kod CPV 8042-usługi szkoleniowe) organizowane przez Firmę BERNDSON Sp. z o. o. w ramach projektu „Profesjonalne kadry – nowoczesna firma. Szkolenia dla pracowników i właścicieli mikro i małych przedsiębiorstw w wieku 45+” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej...

więcej »



Bonusy dla naszych klientów
29 Marzec 2011 | Admin

Zostań naszym klientem a dodatkowo weźmiesz udział w losowaniu wyjątkowych nagród.

więcej »



Zapytanie ofertowe P45-001
18 Luty 2011 | Admin

Zapytanie ofertowe dotyczące wynajmu sal szkoleniowych (kod CPV 702) oraz usług cateringowych dla uczestników szkoleń oraz trenerów (kod CPV 553) oraz zakwaterowanie dla trenerów (kod CPV 551) realizowanych przez Firmę BERNDSON Sp. z o. o. w ramach projektu "Profesjonalne kadry - nowoczesna firma. Szkolenia dla pracowników i właścicieli mikro i małych przedsiębiorstw w wieku 45+" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (nr projektu POKL. 08.01.01-30-045/10).

więcej »



 

 

Siedziba firmy w Krakowie

     ul. Feldmana 4/11
     31-130 Kraków

     tel:  +48 12 2948190
     fax:  +48 12 3973658
Siedziba w Poznaniu

     ul. Sienkiewicza 22/718
     60-818 Poznań

     tel:    +48 61 8433066
     kom:  +48 601 909 214 - 215
Copyright © 2011 BERNDSON sp. z o.o.. All rights reserved.   Powered by TreDo.pl.